I Ty możesz zostać specjalistą do spraw promocji! Wojewódzka i Miejska
Biblioteka Publiczna w Gdańsku zaprasza 15 i 16 października 20015 r. na
(nie)konferencję „Kierunek – Wizerunek”. Partnerem wydarzenia jest Fundacja Rozwoju Społeczeństwa
Informacyjnego, Olivia Business
Centre oraz sieć LABiB.
Znajomość zasad marketingu i strategii
zarządzania jest kluczowym elementem sukcesu marki. Chociaż wydawać się może,
że ciężko w przypadku bibliotek używać tego typu sformułowania, to jednak czym
innym jest tworzenie, promowanie i dbanie o jej wizerunek jak nie właśnie
budowaniem marki? Obecnie funkcjonowanie biblioteki niewiele różni się od
funkcjonowania korporacji – co prawda nie rozliczają nas akcjonariusze, jednak
musimy jako instytucje wykazywać się różnego rodzaju osiągnięciami, nie tylko
przed naszymi organizatorami, ale również przed „opinią społeczną”, poprzez
działania w środowisku lokalnym i poprzez media. O ile dyrektorzy naszych
placówek są intensywnie szkoleni w tym zakresie, o tyle my – pracownicy często
nie posiadamy takiej wiedzy – co niestety przekłada się na jakość wykonywanej
przez nas pracy, a co za tym idzie niekorzystnie wpływa na to, w jaki sposób
instytucja jest odbiera. Nawet kreatywny i zaangażowany pracownik nie rozwinie
w pełni skrzydeł, jeżeli brak mu będzie odpowiednich narzędzi. (Nie)konferencja
„Kierunek – Wizerunek” organizowana jest właśnie dla tych wszystkich, którzy
chcieliby intensywniej uczestniczyć w kreowaniu wizerunku biblioteki, w której
pracują.
Poznaj potencjał
najnowszych strategii i opanuj techniki ich wdrażania. Spotkaj się z branżowymi
specjalistami, którzy zainspirują Cię do działań! Dowiedz się co powinieneś
wiedzieć tworząc ofertę biblioteki, jak o niej komunikować i jak poruszać się w
świecie social mediów. Zdobądź wiedzę, która pomoże stać się Twojej bibliotece
liderem wśród innych, konkurencyjnych podmiotów.