TRANSLATOR

Spotkanie z Danielem de Latourem w ramach projektu "OKO na świat dzieci. Wyprawa w przestrzeń książki"

21 WRZEŚNIA 2015 (PONIEDZIAŁEK)
DANIEL DE LATOUR
„NIESAMOWITE PRZYGODY DZIESIĘCIU SKARPETEK
(CZTERECH PRAWYCH I SZEŚCIU LEWYCH)”

21 września w Ośrodku Książki Obrazkowej Miejskiej Biblioteki Publicznej (OKO, ul. Braci Wieniawskich 5) będziemy gościć wspaniałego ilustratora – Daniela de Latoura, który zaprezentuje swoją ostatnią autorską książkę Niesamowite przygody dziesięciu skarpetek (czterech prawych i sześciu lewych) oraz przeprowadzi warsztaty plastyczne z dziećmi i młodzieżą w ramach projektu „OKO na świat dzieci. Wyprawa w przestrzeń książki” dofinansowanego ze środków Narodowego Centrum Kultury w ramach programu Kultura - Interwencje 2015.  



Daniel de Latour rysuje komiksy, ilustruje  książki, współpracuje z czasopismami (do tej pory: "Miś", "Świerszczyk", "Świat Przygód z Hugo", "Naucz Mnie Mamo”, "Dziecko", "Wysokie Obcasy", "Art & Business"). Niedoszły socjolog, dyplomowany kamieniarz. Kolekcjoner podwórkowych militariów z okresu zimnej wojny. Uczy się grać na skrzypcach od wiejskich muzykantów, wraz z żoną Katarzyną tworzy Kapelę z Milanówka. W wolnych chwilach grywa na harmonii pedałowej.

Strony ilustratora: 

Kierunek-Wizerunek! Weź udział w nie(konferencji) poświęconej promocji bibliotek

I Ty możesz zostać specjalistą do spraw promocji! Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Gdańsku zaprasza 15 i 16 października 20015 r. na (nie)konferencję „Kierunek – Wizerunek”. Partnerem wydarzenia jest Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Olivia Business Centre oraz sieć LABiB.

Znajomość zasad marketingu i strategii zarządzania jest kluczowym elementem sukcesu marki. Chociaż wydawać się może, że ciężko w przypadku bibliotek używać tego typu sformułowania, to jednak czym innym jest tworzenie, promowanie i dbanie o jej wizerunek jak nie właśnie budowaniem marki? Obecnie funkcjonowanie biblioteki niewiele różni się od funkcjonowania korporacji – co prawda nie rozliczają nas akcjonariusze, jednak musimy jako instytucje wykazywać się różnego rodzaju osiągnięciami, nie tylko przed naszymi organizatorami, ale również przed „opinią społeczną”, poprzez działania w środowisku lokalnym i poprzez media. O ile dyrektorzy naszych placówek są intensywnie szkoleni w tym zakresie, o tyle my – pracownicy często nie posiadamy takiej wiedzy – co niestety przekłada się na jakość wykonywanej przez nas pracy, a co za tym idzie niekorzystnie wpływa na to, w jaki sposób instytucja jest odbiera. Nawet kreatywny i zaangażowany pracownik nie rozwinie w pełni skrzydeł, jeżeli brak mu będzie odpowiednich narzędzi. (Nie)konferencja „Kierunek – Wizerunek” organizowana jest właśnie dla tych wszystkich, którzy chcieliby intensywniej uczestniczyć w kreowaniu wizerunku biblioteki, w której pracują.

Poznaj potencjał najnowszych strategii i opanuj techniki ich wdrażania. Spotkaj się z branżowymi specjalistami, którzy zainspirują Cię do działań! Dowiedz się co powinieneś wiedzieć tworząc ofertę biblioteki, jak o niej komunikować i jak poruszać się w świecie social mediów. Zdobądź wiedzę, która pomoże stać się Twojej bibliotece liderem wśród innych, konkurencyjnych podmiotów.